Kitapbaz

Kitapbaz
@Olric_1
"Kendi kendime nefretimin çerçevelediği ve çirkinleştirdiği bu dünyada yalnızım" Peyami safa
"Felâketlerimiz,kendi hareketlerimizin cezasıdır.Yaşamasını bilsek,mes'ud oluruz.Birçok ıstıraplarımız,kendi kendimize uydurduğumuz bir kuruntudan ibarettir.Hep bize saadet vermek için etrafımızda bekleyen şeylerden çoğunun farkında olmayarak yaşıyoruz."
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Bir satranç şampiyonunun dikkatini üzerine çekmek için insanın kendisinin satranç oynamasından daha etkili bir yol düşünülebilir miydi?"
Edebiyat
Tecrübeden sonraki idrâk,evvelkinden çok daha pahalıdır..
"Siyah olan Ben,beyaz olan Ben'in yapacağı her hamleyi heyecanla bekliyordu..."
"Yalnızım, evet, herkes yalnızdır, yalnızız."