İnsanın bu hayatta iki dünyası vardır.
Birincisi fiziksel hayattaki dünyası ikincisi ise düşüncelerindeki dünyasıdır.
Düşüncelerindeki dünyası fiziksel hayattaki dünyasından çok ve çok önemlidir.
Cemil Meriç
Akşam gazetesinden Güneş gazetesine geçen bir gazetecinin bilgisayarında bulunan son yazısı şöyledir."Akşam gazetesinde kalmayı ve öldüğüm gün köşemin boş olarak çıkmasını isterdim ama olmadı"diye ekler.
Yazar bu yazısının yayımlandığını göremeden o gün ölür.ölümü yaratan Allah'ın hakimiyetini unutabilir misiniz kardeşim? Acaba yazısıyla öyle dilemeseydi kaderi böyle olur muydu?