Ömer Yıldırım

Ömer Yıldırım
Sınırı yok bu hiçlik mertebesinin. Tarifi yok dünyadaki sahipsizliğimin...
null
Mobil teknolojiler
null
null
623 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yaşamımı iğrenerek okurken tir tir titriyor, lanetler okuyorum ve acıyla sızlanıyorum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korkunç olan, geçmişi sevgiyle değil... günahlarla dolu bizim gibi yaşını başını almış adamların bir anda tertemiz, masum bir varlığa yaklaşması; iğrenç bir şey bu ve işte bu yüzden ahlaksız biri gibi hissetmemek mümkün değil.
Evet... kötü, iğrenç bir hayatımız var
Mutlu aileler birbirine benzerler, her mutsuz aileninse kendine özgü bir mutsuzluğu vardır

Ömer Yıldırım

, bir kitap okudu
9/10
·1025 syf.·
Beğendi
·
11 günde okudu
·
2023 3. kitabı
Fyodor Dostoyevski
9/10 · 45,4bin okunma