Aydın doğan

Aydın doğan
@Omerayddn
Reklam
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yiterecek birşeyi yoktur, ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar
Sayfa 69·Kitabı okuyor
Çünkü sadece kendi kaderlerini bir gizem olarak yaşayabilmelerin, gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum
Sayfa 67·Kitabı okuyor

Aydın doğan

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma