Biz insanlar sürekli ilk izleri değerli buluruz. İnsanoğulları en olmayacak şeylere inandırılabilir. Ama bir kez kafasına bir şey yerleşti mi, onu oradan çekip çıkarmak isteyenin vay haline!
Bu dünyada her işin ucunda bir zırvalık bulunur. Ve başkalarına yaranmak, varsıllaşmak, ünlenmek uğruna ölesiye çalışan bir kimse de bence kesinlikle budaladır.