"Bu işleri benden daha iyi bilirsiniz, söyleyin bana; Hangisi daha güç: Ağlatmak mı, güldürmek mi? Bu soruyu sormakta geç kaldığımı söylüyorsunuz. Ne yapalım? Son kozumu oynuyorum aziz dostum ve bana pahalıya da mal olsa ancak bir kişiyi ağlatabiliyorum. Tabi ben biraz... ucuza... mal oldum... faturamı da ödemediler. İnsanlığa... bir şeyler... bırakabil... dim mi dersiniz... görevimi... yapabil... dim mi?..