"Yaşama aşkının fazlasından,
Umut ve korkudan sıyrılarak,
Tanrılara, her neyseler,
Basit teşekkürlerimizi sunarız.
Çünkü hiçbir yaşam sonsuza dek sürmez; Çünkü ölüler asla dirilmez;
Çünkü en yorgun ırmak bile
Güvenle denize döner bir yerde."
"Haritasız, dümensizdi, sığınacağı bir liman yoktu, kendini suyun akışına bırakmak hayattayken yapabileceği tek şeydi ve ona acı veren şey yaşamın ta kendisiydi."