Erhan ÖNDER

Erhan ÖNDER
@Onderhan
Herkes kendi başınadır, kendi yenilgisini yaşar, kendi zaferini kazanır.
Sandım ki; Kalbim yerinden çıkacak Bu dünya hengamesinde.. Ben Yunus değilim, bu tufan beni yutar. Ben Ibrahim değilim, bu ateş beni yakar..
Reklam
Çok üzdüler beni anne, kızsana hepsine..
Bunlar da geçecek şüphesiz. Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki… bir küsme, bir burulma biçimiyle gidişinin ardından şehrin gri cephelerine fevkalade ağır bir el bombası gibi düşen bunaltının bıraktığı korkunç acının unutulmasına kaç yüzyıl kaldı ki… Yaralandım. Bütün noktalarımdaki nöbetçiler de yaralandı. Çığırından çıkmış bir ayaklanma gibi ağlamakta yalnızlığım. Bir gerçek aramıyorum felakete. Bir bahane göremiyorum
Seni kaybettim. Bunu biliyorum. Seni kaybettiğimi sen çekip gitmeden önce de biliyordum. Ortadaydı. Bedel ve kefalet ortadaydı.. senin hakkında bir satır yazmamaya çalışmamın nedenini hiç düşündün mü? ! Sana ait olanları içten içe koruma uğraşı mıydı sanki bu: kuşkusuz. Hala da saygıyla ağlıyorum. Büyük bir tesadüfe yenildim, büyük bir eksen kaymasıyla, sihirbazın şapkasında sıkışıp kalan tavşan gibi,