"Kendinden hoşlanmayan pek çok insan gördüm;bunlar önce başkalarının kendileri hakkında iyi düşünmelerini sağlamaya çalışırlar.Bu başkalarının otoritesi altına girmeyi kabullenmektir."
"Hiç kimsenin bir şeyi sırf başka birisi için yapmadığını göreceksiniz.İnsanın tüm eylemleri kendine yöneliktir.Bütün hizmetleri kendine hizmettir,bütün sevgisi kendini sevmesindendir."
"Yaşama amacı ; benim amacım, hedeflerim, yaşamayı anlamlı kılan her şey, hepsi şu anda bana çok saçma geliyor.Bu saçmalıkların peşinden nasıl koştuğumu, bir daha ele geçmeyecek bir hayatı bunlar için nasıl harcadığımı düşündükçe korkunç bir ümitsizlik çöküyor içime."