Eloloşş

Eloloşş
@Onlyelif
Bir hayalperest olarak ölmeyeceğim. Kendi versiyonunun en iyisi ol. Kendini özel hissetmek için ihtiyacın olan tek şey kendinsin.
Öğrenci/Yeşilay Denetim Kurulu Başkanı
•HİTÜ
ᴍʏ ᴡᴀʏ
Diyarbakır, 10 Ekim 2006
312 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
Reklam
İbretlik bir yaşam...
10/10
·184 syf.·
2025 4. kitabı
--- İçerikten Bahis Aysel, hayatında yaptığı seçimlerin bedelini ağır bir şekilde ödeyen genç bir kadının hikâyesini anlatıyor. Yanlış arkadaşlıklar, yanlış tercihler ve pişmanlıklarla geçen yılların ardından Aysel, derin bir boşluğun içinde kalıyor. Yaşadığı yalnızlık ve acılar, onu hem kendisiyle hem de hayatla yüzleşmeye zorluyor. Kitapta Aysel’in çıkmazları, yaşadığı hayal kırıklıkları, kendisini bulma çabası ve sonunda yaşadığı manevî dönüşüm çok çarpıcı bir dille aktarılıyor. Okurken insan ister istemez “Ben olsam ne yapardım?” diye düşünüyor. Halit Ertuğrul, olayları öyle bir sade dille anlatıyor ki, okur hem Aysel’in gözünden hayata bakıyor hem de kendi iç dünyasına yolculuğa çıkıyor. Okurken duygularımı kontrol edemedim, gözyaşlarımı tutamadım. Çünkü Aysel’in yaşadığı pişmanlıklar, hayal kırıklıkları ve sonunda geldiği noktada yaşadığı dönüşüm çok gerçekti. Kitap, sadece bir kadının hikâyesi değil; aslında hepimizin hayatına dokunan bir arayış. Bir yandan “insan hangi hatalarıyla yüzleşmeli, hangi acılardan güç bulmalı?” sorularını sorduruyor, bir yandan da umudun ve değişimin her zaman mümkün olduğunu hatırlatıyor. Özellikle final bölümlerinde içimde derin bir sızı hissettim ama aynı zamanda içimi bir huzur kapladı. Bu kitabı okurken anladım ki: hiçbir şey için geç değil, yeter ki insan gerçekten değişmek istesin. Duygusal kitapları seven herkese tavsiye ederim. Bir sonraki incelemeye dek, Okur kalın Hoş Çakalın Sevgilerlee Eloloşş <3
Duygu ve Düşünce
AyselHalit Ertuğrul · 20074,953 okunma
Kim Allah'a dayanırsa, O, ona yeter. Allah onun işini sonuca ulaştırır. (Talak/3)
Sayfa 154
Din
İman öyle bir kuvvet, öyle bir güç ki, ona tam ulaşan bir insan, bu dünyanın en mutlu insanı olur.
Sayfa 146 - Elhamdülillah<3
Alıntı