Kitabı elime aldığımdan itibaren çok heyecanlıydım. Sonuçta yıllar sonra Harry Potter'ın o fantastik dünyasına dönecektim. Sırf bitmesin diye çok uğraştım. Güzel bir kitapdı. Ayrıca sahne metni olarak basılması gayet hoşuma gitti. 2016 yılında tiyatrosu oynantıktan sonra basılmış zaten. Keşke filmi çekilse çok iyi olurdu gerçekten. Son olarak kitap bir e f s a n e..