Öyle bir rüzigâr ki
Kendi gitti
İsmi bile kalmadı yadigâr
Yalnız şu beyit kaldı kahve ocağında
El yazısıyla
"Ölüm Allah'ın emri
Ayrılık olmasaydı"
Orhan Veli Kanık
🎲"Sen hayatını mahvet, ben kenardan izleyeceğim. "
🎰Her şeyi ve herkesi terk edip gitmek ne büyük zevk olurdu!
🃏Mücadele yüceltir, alçaltmaz.
🎲Davranışlarımın hesabını veremeyecek kadar önemsiz biri miyim ben?
🎰Ne kadar arsız, ne kadar açgözlü herkes!
Fyodor DostoyevskiKumarbaz