Onur

Onur
@Onurrayd
Kusursuzluğu unutun. Her şeyde bir çatlak vardır, ışık içeri böyle girer. Leonard Cohen
Fakat yine biliyorum ki, kitaplar, insanları ölümden sonra da birleştiren ve bizi, unutmaya, hayatın bu en büyük düşmanına karşı koruyan biricik araçtır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonumuz böyle olmasa bari...
Akıllara şaşkınlık veren bir varlık olmaktan çıkmış, oturduğu iskemleye yığılırcasına se­rilen çaresiz bir insan yıkıntısı haline gelmişti.
O olağanüstü hafızanın bir direği yıkılmış ve bütün bina çökmüştü. Beynimiz, bu şaşmaz cihaz o kadar hassastır ve o ka­dar nazik bir özden yapılmıştır ki, en küçük bir damar tıkansa, sinirlerden biri sarsılsa, bir hücresi haddinden fazla yorulsa en uyumlu bir şekilde düzenlenmiş zeka derhal sessizliğe gömülür.
Geçtiğimiz yollarda kalan son ayak izlerimiz, topuğumuzun yerden kalkmasıyla be­raber rüzgarla süpürülüp gidecek olduktan sonra yaşa­manın ne anlamı vardı?
Yarattığımız özgün ve üstün yapıtların hepsi, bir bi­linçsel inadın, deliliğe yakın, tek kişi olma tutkusunun ürünüdür. Bu tanınmayan, alçak gönüllü sahaf, saf bir fikir hayatının, bir tek fikre bağlı kalmanın, bir Hint fakiri veya bir Orta Çağ rahibiymişçesine, yoğun bir dünyayı unutarak kendinden geçme halinin, bu de­virde bile, hatta bir telefon kulübesi yanında ve bir kahvehanenin pırıl pırıl ışıkları altında dahi mümkün olduğunu, bunu kendi kişiliğinde gerçekleştirmek su­retiyle, bana, çağdaş şairlerimizden daha kusursuz bir şekilde kanıtlamıştı...