Kitabı çok beğendim. Raif efendinin duygularını dışarı yansıtmaktan kaçınan ve içine dönük bir kişilikte olmasına karşı; Maria'nın, Raif efendiye zıt olaraktan sosyal ve duygularını ve düşüncelerini söylemekten çekinmeyen bir kişilikte olması ayrıca karakterin aralarındaki bu ilişkiyi hafif bir tempoda ve tatlı romantizm ile şekilenmesi kitabın incelikle yazıldığını gösteriyor. Bu kitabı örnek ile anlatsam 'pembe kiraz çicekleri' gibi bir kitap derdim, bize gösterdiği o hafif pembe ile yaydığı o kokunun güzeliği... Tam bahar dönemine uygun bir kitap olduğunu söyleyebilirim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başta ön yargıyla yaklaştığım bir kitap oldu, sıkıcı ve çok felsefe ile okuru boğduğunu düşünüyordum ama hiç öyle değilmiş.
Enfes bir olay orgüsü yaratmış dostoyeski. Çok beğendim, bana kitabı bitirince sanki hayatımda bir boşluk oluşmuş hissi veren nadir kitaplardan. Muhteşem...
Kitabın bu yayınının resimleri ve kurgusu olsun gerçekten çok tatlıydı. Ne zamandır bu kitabı okumak istiyordum, gerçekten bu 3 saatimi beni çok eylendirerek geçirdi.