K️

K️
@OpenLibrary
Sana o kadar değer verdim ki başkasına verecek değerim kalmadı, kendime bile.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Her hikaye mutlu sonla bitseydi yeniden başlamak için sebebimiz olmazdı. Hayat seçimlerden ve düştüğümüzde kalkmasını bilmekten ibarettir.
“Ben büyüyünce bir anı olacaktım."
Büyükler öldürürken ya da ölürken biz bir köşede resim yapıyorduk.
Birinin yalnız yaşamasını anlamakta güçlük çekiyordum. Bana kalırsa yalnız yaşamak bir tür ceza olabilirdi ya da bir hastalık.