K️

K️
@OpenLibrary
“İnsan gerçekten çok sevdiği bir şeyi artık sevmeyebilir miydi?”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aşk her şeyin başlangıcı ve sonuydu. Hayatın temeliydi, tavanıydı ve ikisinin arasındaki havaydı.
“Daha genç gösteriyorsun.” “Daha yaşlı hissediyorum.”
Ama birbirlerinin bakışları altındayken ikisi de yanlış insanı öpmekten daha kötü bir şeyin olduğunu biliyordu. Öpmeyi istemiş olmak en kötüsüydü.
Günümüz gençleri herkes hakkında her şeyi öğrenmek istiyor. Bir sorun üzerinde konuşmanın onu çözmek için yeterli olduğunu düşünüyorlar. Ben daha sesiz bir nesilden geliyorum. Biz unutmanın değerini, yeniden üretmenin cazibesini anlıyoruz.