Bir kere ele alındı mı akıp gidiyor, bitirmeden bırakamadım. Şöyle derin bir içeriği, felsefesi olsun, edebi yönü de tatmin etsin ama aynı zamanda okuması kolay ve kısa bi şey olsun, şiir gibi akıp gitsin derseniz ilk bu kitabı tavsiye ederim.
Bu Asyalıların felsefeye bakış açısı çok hoşuma gidiyor. Özellikle bu kitap felsefeyi nasıl hayatın merkezine koyduklarını, ona göre yaşadıklarını öyle güzel göz önüne seriyor ki... Kitabın içeriğine zaten diyecek yok genç yaşlı herkese tavsiye ederim. Savaş Sanatı demişler bu kitaba ama hayatın her alanındaki mücadele için değerlendirilebilir.