Yaklaşık 6000 yıllık düşünce tarihinde bir hiç bile olamamak.Neden bu konu beni bu kadar rahatsız ediyor bilmiyorum.Herhalde insanoğlu doğası gereği önemli ve kalıcı olmak istiyor.Bu isteklerime rağmen ben ne yapıyorum?Bir hiç...Zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçerken;ben ya birşeyleri erteliyorum ya da gelecek hayallerine dalmış kendimi kandırıyorum.