Sara Olaş

Sara Olaş
@OrcasSARA
“Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı , yaşam da olmazdı . İnsan , unutmadan hayatını sürdüremez .”
Reklam
“Hepimiz öleceğimizi biliriz ama öldürüleceğimiz aklımıza gelmez “
“Hayvanlar ölümü anlıyor ama insanlar anlamıyorlar “
“Oysa insanlar eşit değildir . Güçlüler ve zayıflar vardır ve hayat bunlar arasındaki mücadeleden ibarettir.”
“Bir yerde kötülük varsa oradaki herkes biraz suçludur “
Reklam