OKUYUNus

OKUYUNus
@Origami
kırlangıçlar
Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?
Sayfa 39
Reklam
kırlangıçlar
Yarın öldüğümüz zaman birisi bize sorsa 'Dunyada neler gördünüz?' dese herhalde verecek cevap bulamayız. Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki...
Sayfa 39
Siz sevemezsiniz adeşim, siz şehirde yaşayanlar ve köyde yaşayanlar; siz, birisine itaat eden ve birisine emredenler; siz, birisinden korkan ve birisini tehdit edenler... Siz sevemezsiniz.
Sayfa 14
.. bizim en büyük maharetimiz, nefsimizden beraat kararı almaktır.
Sayfa 14
Doğaya aykırı olan herşey birgün yok olmaya mahkumdur