Sevdiğiniz çiçek milyonlarca yıldızdan yalnız birinde bile bulunsa yıldızlara bakmak mutluluğumuz için yeterlidir. ‘Çiçeğim işte şunlardan birinde,’ deriz kendi kendimize. Ama bir de koyunun çiçeği yediğini düşün, bütün yıldızlar bir anda kararmış gibi gelir.
Nasılsınız pornografi manyakları ... ?
Nasılsınız avon kataloğunun yarısı kadar kitap okumayanlar ... ?
Nasılsınız kız düşüremediği için tanrıya isyan edenler ... ?
Nasılsınız çevresini, semtini, ailesini beğenmeyip kendini İsa sananlar ..
Nasılsınız mankafalar ... ?
Nasılsınız ... ?
Mutlu musunuz ... ?
Öğrenci hayatı yaşıyorum deyip sarhoşluktan başını kaldıramayanlar ... ?
İki tane felsefe kitabı okuduktan sonra filozof kesilenler ... ?
Artık intihar etmez misiniz ... ?
Peki siz nasılsınız dindar tecavüzcüler ... ?
Kadını mal gibi görenler ... ?
Nasılsınız tanrıya sadece kendi çıkarları için ellerini açanlar ... ?
Nasılsınız sırf ayıplanmamak için camiye koşanlar ... ?
Nasılsınız yolda göt bacak kesip
Kendi karısının kızının sevgilisinin giyimine karışanlar ... ?
Nasılsınız kendisini iyi ya da güzel hissetmek dışında
Sadece dikkat çekmek için bir ton makyaj yapanlar ... ?
Peki, peki siz nasılsınız efendiler ... ?
Doymadınız mı daha halkımın kanını içe içe..?
Siz nasılsınız lüks içinde yaşayıp ülkenin yoksulluğundan dert yananlar ... ?
Siz nasılsınız her geceyi bir kadınla geçirip
Namustan ahlaktan bahsedenler ... ?
Nasılsınız hayvanları ve doğayı yok sayan iki ayaklı hayvanlar..?
Nasılsınız ... ?
Nasılsınız kendisinden başkasını beğenmeyenler ... ?
Nasılsınız başkasını dinlemeyenler ... ?
Hâlâ silahı kafanıza dayayıp sıkmayı düşünmüyor musunuz ... ?