Hiç düşünmesek yarını
Sonra unutsak sıkıntısını günlerin
Gecenin karanlığını
Sonra bıraksak kendimizi sevgiye erdemliğe mutluluğa
Her nefes alışta duysak yaşadığımızı
Sonra kaybolsak bu özgürlükte..🕊️
Ümit Yaşar Oğuzcan
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öldün mü tam ölürsün. Yarısı yok. Birazı yok. İşin ölmekse, herkes saygıyla kabul eder yaptığını. Kusur aramaz.
“ Olmadı bi daha!” diyeni hiç görülmemiştir. Ciddiye alınırsın.