"Siz insanlar," diye haykırdım, "bir şeyden söz ederken, 'bu yanlıştır, bu doğrudur, bu iyidir, bu kötüdür' diye kestirip atmadan yapamazsınız. Bu ne demektir? Herhangi bir olayın asıl nedenlerini araştırdınız mı? Bu olayı doğuran, önüne geçilmez hale koyan sebepleri arayıp buldunuz mu? Eğer bunu yapsaydınız, hükümlerinizde bu kadar aceleci olmazdınız."
Daha üst tabakadan olan kimseler sanki alt tabakayla muhatap olurlarsa önemlerini yitirecekmiş gibi bir korkuyla kendilerini onlardan uzak tutmaya gayret eder.Bazı ahlaksız serseriler ve alaycılar da onların seviyesindeymiş gibi davranmaya çalışıp,bu haklı daha da üzer.