Kavga sırasında karşısındaki kişinin parmağını ısırarak koparmakla suçlanan adamın davası hakkında eski bir hikâye vardır. Tanıklardan biri kürsüye çağrılır. Savunma avukatı, "Müvekkilimin parmağı ısırdığını tam olarak gördünüz mü?" diye sorar. "Aslında görmedim" der tanık. "Öyleyse adamın parmağını ısırdığını nasıl iddia edebilirsiniz?" "Ama" diye karşılık verir tanık, "Tükürdüğünü gördüm."