Osman Kök

Korkunun egemenliğinde yaşamamıza karşın halk olarak çok gülerdik.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mutluluğu sadece gündüzleri bir nebze olsun tadabiliyordum.
Sayfa 1·Kitabı okudu
Alıntı
Gidince yoluna girdi mi her şey?
Sayfa 114·Kitabı okudu
Alıntı
Geldiğim noktada bir olmamışlıklar silsilesiydi hayatım.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Ayaklarımızın altında bir zemin yok artık. Bir çatımız da. Gelecek yok. Geçmişin izleriyse çoktan silinmeye başladı. Aşk, bize bu sonsuz boşlukta ev olacak tek şey.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Alıntı