Bazen bu çemberin içinde sıkışıp kaldığımı, fırtınanın beni hâlâ sürüklediğini düşünüyorum ve böylece tüm aklımı ve mantığımı yitiriyor, çemberin içinde tekrar tekrar sürüklenip duruyorum...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir bahçe, burada olmayan türden çiçekler, güzel kokular, büyük elmalar, herkes için yeterli alanlar. Ama hayır, mutlaka buraya gelmek zorundaydık. Ah, ah, ah..."
Hayat, başkalarının hatalarını sırtlanamayacak kadar kısa. Herkes kendi yolunu yürür ve bu yolun bedelini yine kendisi öder. En acı olan ise, insanın bazen tek bir hata için defalarca bedel ödemek zorunda kalmasıdır. Sanki hayat, bazı yanlışları affetmek istemez gibi... O hata yıllar geçse de insanın peşini bırakmaz; bir gölge gibi hep ardında sürüklenir.
İşin garip yanı, herkes kendi hayatını yaşadığını söylese de, insanlar birbirlerinin hatalarını da birbirine yüklemekten çekinmez. Yine de insan dönüp dolaşıp kendi hesabını görmek zorunda kalır. Belki de esas mesele, bir hatanın bedelini ödemekten çok, o bedelin bir türlü bitmeyeceğini kabullenmekte saklıdır.
İnsan her durumda onurlu davranabilir. Yaşadıklarınız ve katlandıklarınız birer aşağılanma değildir, üstelik çektiğiniz sıkıntılar ruhunuzu geliştirir.