Oturmuştum bir cam kenarında yolu izliyordum. Az yorgu biraz çürümüş bir halde insanlar yüzlerini izliyorum biri yıkardan aşağı iniyor diğer aşağında yukarıya çıkıyoru bir karınca sürüsü gibi yaşıyoruz hep bir koşuşturma içinde, bu hayat benim için 4 bölümde oluşuna bir dizidir aslında benim gözümde birici bölüm tanışma bölümü oyun okul arasında geçer. İkici ve üçüncü hemen hemen aynındır lanet bir hayat çürümüş bir beden hep geleceği düşünerek geçen bir kırt yılık bir zaman süresi ve dörttüsü bölüm filan yapan bir bölüm olursun ve içinde dersin, yapmaya şimdi olmaz daha yeni başladım şimdi olmaz bunu devem gelmeli için içini yer bir hatırlarısın herşey o cam kenarında bitirmiş aslında ve koca bir ömür bir çöp poşetine güzel bir şekilde koyulup bir çöplüğe atılmıştır ey tarih diye bağırmak istedim ben seni yaşamadım sende beni hatırlatma hiç bir canlıya...
22:42 Her şeyi gördüm sonsuz bir samanyolunu için sonun yaşadık ve hatırasız bir gidiş bileti elimize verildi.
Osman alkan