Vezar ne yapacağız bu geçeni saatinde
Sigara da bitti uyumayalım biraz unutmayalım biraz ölmeyelimi hepsinde biraz kullanalım bu dünyada yeterince kaldık diyorum anlat vezar ne yapalım sivrisinekler de bırakmıyor dışarda oturalım....
Beni bırakıp gittin bu gecekondu benim hayatım olsun belki bir zaman beklediğim cevaplar gelir unmadığım insanlar da benimle konuşmaya çalışır belki, kim bilebilir ki