Sayfaların ardı sıra sürükleniyor insan. Akıcı, anlaşılır bir roman. Anlatılanların aynı zamanda yaşanmış, yaşanıyor ve yaşanacak olması hüzünlendiriyor insanı.
Güzel olduğunu bildiğim, az beklentiyle başladığım ve çok ama fazla beğendiğim bir roman Kürk Mantolu Madonna. Hemen hemen her yerde karşıma çıkan, herkesin dilinde olan bir kitap