Sorunlar apaçıktır fakat birey kendi etkinliğinin fazla bir şey değiştireceğine inanmaz,kendinden başlamayı pek istemez,bunun yerine sorumluluğu başkalarına yıkmayı tercih eder.
Kendimiz için varızdır belki,zaman zaman da kim olduğumuzu anlar gibi oluruz,ama yine de asla emin olamayız, hayatlarımız sürerken kendimize karşı gitgide daha fazla saydamlaşırız,kendi tutarsızlığımızın daha çok farkına varırız.Hiç kimse bir başkasının sınırından içeri giremez,nedeni de basittir:Hiç kimse kendine ulaşamaz da ondan.