Oylum Tekeli

"En iyisi hiç doğmamış olmaktır, şayet doğduysan da olabilecek en iyi ikinci şey,nereden geldiysen bir an evvel oraya dönmen olur"
Reklam
Sorunlar apaçıktır fakat birey kendi etkinliğinin fazla bir şey değiştireceğine inanmaz,kendinden başlamayı pek istemez,bunun yerine sorumluluğu başkalarına yıkmayı tercih eder.

Oylum Tekeli

, bir kitap okudu
7/10
·92 syf.·
Beğendi
·
2025 17. kitabı
Wilhelm Schmid
7.7/10 · 6,3bin okunma

Oylum Tekeli

, bir kitap okudu
6/10
·80 syf.·
2025 16. kitabı
Paul Auster
7.1/10 · 1.680 okunma
Kendimiz için varızdır belki,zaman zaman da kim olduğumuzu anlar gibi oluruz,ama yine de asla emin olamayız, hayatlarımız sürerken kendimize karşı gitgide daha fazla saydamlaşırız,kendi tutarsızlığımızın daha çok farkına varırız.Hiç kimse bir başkasının sınırından içeri giremez,nedeni de basittir:Hiç kimse kendine ulaşamaz da ondan.
Reklam