Ben seni beklerken sevgilim
Ay yarim
Ben yarım
Sûrur yarın
Gecen meçhul
Sesin andelip
Varlığın umut
Ah ki can sızım bir ah bir vah değmesin namahrem hakkın olan bedenime bedenine. Yüreğimize güzel hikayeler yakışır. Papatyalar yeşermiş ruhumuza. Gözlerin bazı yeşiline bazı elasına en çok bana bakan bakışına yakışır iki tutam sevdalı yaşım. Benim yaşım sen kelamım sen ruhum üstüm başım sen. Sen bir firar bir fail bir zat. Ben bir hiç. Çokça bir hiç. Çoktan beklerdim ben seni. Hüzünlet vuslatla biraz da can çekişlerimle. Ahdım, çaputum daum malumum. Uykulu gozlerinden öptüğüm gecenin yarısında sevdiğim
Sabahına Şükrüm
gündüzüme fikrim
geceme yârim.
Uyu yarim uyu
Her gün doğumunda yeni umut doğdu adını da her seferinde ask koydum sen koymadım sen benim ask bizimdi.
İnst - @oza-freddie