Eylül dü.
Dökülüyordu dallardan yapraklar.
Ayrılık mevsimi
vuslata kavuştu.
Yüreğime serinlik geliyor
Kalabalık kaldırımlardaki
Bensiz benliğim
Kimsesizliğim.
Dökülüyorum,
gökyüzünde savrulan
yaprağım ben.
Ya sen?
İlkbahar da mı yaşayacaksın?
İlla ki Eylülle buluşacaksın.
@Oza_freddie