Gruplara ait olmaktan hep korkmuşumdur.Demokrat, cumhuriyetçi,komünist,faşist veya...
Olabildiğince kendim olmak ve benim ne düşündüğümü keşfedip ortaya çıkarmak,sonrada onu mantık çerçevesinde değerlendirmek istiyordum.Ve ne düşündüğümü görmek istiyordum.