Artık sanki yaşamıyorum,yaşayan birini seyrediyorum;daha önce bildiğim bir romanı okur gibiyim.Bir roman,kendini okumaya başlasaydı herhalde bu kadar sıkıcı bulurdu kendini .
Beklemesini bilenler herhalde bu dünyada bulunan (bulunması gereken)insanüstü bir kuvvetin gözünden kaçmazdı .Kendilerine yazık edenler,zamanın her şeyi nasıl halledeceğini bilemeyenlerdi.