"İyi, sağlıklı ve doğru görünmek için bu kadar uğraşma ve kendinden uzaklaşma.Sürekli doğruyu yapmaya çalışmanın,titiz ve özenli yaşamanın, kendini bir şeylerden kaçırıp pürüzsüz bir benlik inşa etmenin aslında her şey demek olmadığını ve hayatın seni 'oradan' sınayıp oradan vuracağını yeni anladım."
"Tanrım yenilmek diye bir şey olmasaydı nasıl büyürdü insanın kalbi, nasıl şekil alırdık dövülmeseydik eğer hayatın demir örsünde ve ben kim olurdum, neyden yapılırdım olmasaydı yenilmek?"