“Kalp bazı insanları unutmaz;çünkü onları sevmeyi değil,onlarla hayal kurmayı öğrenmiştir.Ve insan en çok,gerçekleşmeyeceğini bildiği ihtimalleri özler.”
“Bazı insanlar hayatımızdan gitmez aslında;
sadece artık konuşamadığımız bir hatıraya dönüşür.
Ve insan zamanla şunu anlar…
özlediği kişi değil,
onun yanındayken susturabildiği yalnızlığıdır.”