Özge Çınar

İnsan, içindeki sağlıklı olan tarafı yani kendi güzel insanını keşfettikçe, hem kendine hem de çevresine karşı daha iyi oluyor. Denge ve huzur içinde hayat yoluna devam ediyor.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyadayız çünkü, en önemli görevimiz, kendimizi gereğince yönetmektir.
Biri gelip de bana çattığı zaman, öfkem değil dikkatim uyanır. Bana çatandan bir şeyler öğrenmeye çalışırım. Çünkü doğruyu bulmak her iki tarafın kaygısı olmalı.
Yaşadığınız dostluk, yeri geldiğinde kavgacı olmadı mı,sağlam ve cömert de değildir. Nazlı, yapmacık bir hava, karşısındakini kırma korkusu, gereksiz özen dostluğa rahat nefes aldırmaz. Sonunda yaşadığımız hala asılı kalmış, yavan bir dostluk olur.
*Bir amaca bağlanmayan ruh yolunu kaybeder; çünkü her yerde olmak hiç bir yerde olmamaktır.*