Bakın, anlatmak istediğim şu:bir düğünde gelin rolü yapmak isterdim.Ama yanımda damadın bulunmaması koşuluyla.Fakat böylesi bir şey imkânsız olduğu için evlenmeyeceğim. En azından şimdilik!
"Çok eski bir masaldı inandığım.Çocuktum o zamanlar...Yalan nedir, bilmezdim..Görünen,bana söylenen neyse en çok ona inanırdım, insanların sadece bir yüzü var sanırdım.Ve ben ömrümün o en saf yıllarında,en çok o yüze sarıldım.O yüze inandım.."