“Tek bildigim, birinin bana devamlı ‘ne düşünüyorsun, nereden geliyorsun, nereye gidiyorsun, ne zaman döneceksin, neden gülüyorsun’ diye sormasını istemediğimdi. Sadece iki kafayla düşünebilen, dört bacakla dans eden, ortak kararlar alan, tek yürek hisseden Siyam ikizi olmak istemiyordum. Ama bağımsız kadınlar üşümez, ağlamazlar, özlem sözcüğünü zaten lügatten silmişlerdir. Ben
üşüyorum, ağlıyorum, özlüyorum.”