Özgül

Kindle mı Kobo mu karasız kaldım. Aranızda kullanan varsa yardımcı olursa sevinirim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2020'nin son kitabı :)
Ahmet Erhan
Çok uzakta biri var sanki beni bekliyor Günlerin ayların yılların tükendiği bir yerde Çok uzakta biri var... Tüylerimin seyirmesinden anlıyorum Ayaklarımın geri geri gitmesinden Her şehirde ve nedense biraz soluklanıyorum Önümde hep ikinci bir kadeh Sağımda solumda sarmaşıklar zakkumlar Durup durup ardıma baktığım doğru Çok uzakta biri var...
O her şeyin bir iz bırakacağına inanıyordu , izsiz şey olamazdı; kuşların bile izi vardı gökyüzünde , sözcüklerin dişte , bakışların yüzde. Hasan Ali Toptaş
Ne zaman kavuşacağız? Bir masanın etrafında oturacağız. Bir yatakta yatacağız,yan yana dolaşacağız. Ben sana güzel yemekler pişirip, harikulade romanları ne zaman yazacağım. Piraye'ye Mektuplar, Nazım Hikmet
Edebiyat