"Bir çocuğu geliştirip özgür bir birey olması için çabalamak yerine kalıplayıp emir kulu yapmaya çalışmışız .İşte bu yüzden farkında olmadan çocuklarımızın canını yakıyoruz ve yakmaya devam ediyoruz."
Allah'ın bize verdiği en büyük nimet nedir biliyor musunuz?Unutmak.Eğer dünyada unutmak gibi bir nimet olmasaydı,etrafınızdaki bütün insanlar ne hale gelirlerdi hiç düşündünüz mü?