Özlem

Mutlu olsa anlam arayışını bırakacak.
İnsan hiçbir zaman mutlu değildir ve tüm hayatını onu mutlu edeceğine inandığı şeyin peşinde geçirir. Amacına nadiren ulaşır ulaşsa da zaten hayal kırıklığına uğrar.
Sayfa 323·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kurgu da bir tarihtir; olaylar başka türlü gelişse gerçek olabilecek bir tarih.
Sayfa 285·Kitabı okudu
Nietzsche kuşum:)
“ Kendinizin üstüne çıkmalı, kendinizi aşan bir şeyleri inşa etmelisiniz. Ama önce kendinizi inşa etmelisiniz; bedeniniz ve ruhunuz dosdoğru olmalı..Sadece kendinizi değil, kendinizden daha yüksek bir şeyi de ortaya koymalısınız. ”
Sayfa 273·Kitabı okudu
Bende yaşlanınca böyle söylemek istiyorum
Seksen yaşın manzarası umduğumdan da güzel çıkmıştı.İleriki yaşlarda hayatın ardı ardına yaşanan kayıplardan ibaret olduğunu inkâr edemem ama öyle bile olsa yetmişli, seksenli ve hatta doksanlı yaşlarımda hiç öngörmediğim oranda huzur ve mutluluk ya­kalamıştım.
Sayfa 271·Kitabı okudu
"Geçmişteki anılar ve gelecekteki umutlar yalnızca huzursuzluk yaratır.”
Sayfa 244·Kitabı okudu