Yazarın okuduğum ilk eseri ve böyle bir kalemi okumakta ne kadar geç kaldığımı fark edince açıkcası üzüldüm. Eseri okurken kendi çocukluğunuzda unuttuğunuz olayları ve neler hissettirdiğini sanki dün yaşanmış gibi hatırlatan yazar, çocuklara davranışların onların yetişkin hayatını nasıl şekillendirdiğini oldukça detaylı bir şekilde anlatmış.Kitabı açtığınız da karşınıza çıkan ilk cümle "Yeryüzünde kırgın bir çocuk kalmayana dek yazacağım" la başlıyor. Bu o kadar özel ve farkı bir cümle ki. İşte bu kitap Farkındalığımızı arttıran harika bir eser. Biz de yeryüzünde kırgın bir çocuk kalmayana dek okumalı ve okutturmalıyız.
Bir başkasının çocuğunuzu herhangi bir şekilde istismar etmesini önlemenin tek yolu, çocuğun eleştirel, sorgulayıcı, aktif düşünen zihinsel mekanizmasını örselememektir.