Kitapta kendime ait pek bir şey bulamadım. Bizim kültürümüze pek hitap etmediğini düşünüyorum. Yayın evinin diğer kitabı “İyi Hissetmek” bana çok iyi gelmişti. Ancak bu kitap beklentilerimi karşılamadı ve kişisel gelişim anlamında bana malesef bir şey katmadı.