Osman p.

9/10
·104 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2020 15:23
Okuduğum en güzel kitaplrdan biri. Zannedersem bir gunde bitirdiğim iki kitaptan birdir. Bir oyun üzerine ancak bu kadar güzel kitap yazılabilir. Kitapta belirtildigi gibi satrancin bir oyundan fazlasi olduguna ben de inandım. Kitabi okumaya baslayinca adeta akip gidiyor. Insanin bir turlu birakasi gelmiyor. Içerik olarak da düşündüren bir kitap .
SatrançStefan Zweig · Bilgi Yayınevi · 2016279,5bin okunma
Reklam

Osman p.

, bir kitap okudu
9/10
·104 syf.··
Beğendi
·
27 saatte okudu
·
2020 11. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
Ne guzel sey seni hatirlamak Ölüm ve zafer haberleri içinden, hapiste Ve yaşım kırkı geçmiş iken...
Yoruldu devin büyük yolunda. Ve elveda! Deyip mavi gözlü deve, Girdi zengin bir cücenin kolunda Bahçesinde ebruliiii hanimeli açan eve.
Ben diyorum ki ona: Kül olayayım kerem gibi yana yana . Ben yanmasam Sen yanmasan Biz yanmasak Nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa
Reklam