Namaz kalbin oksijenidir, bizi hayatta tutar.Ama bunarağmen namaz konusunda sürekli bahaneler
üretiriz. "Su an işyerindeyim ve çok meşgulüm, akşam eve dönünce nefes alırım " ya da "Alşveriş merkezinde yahut havalimanındayım, eve geçince nefes alırım dediğinizi tahayyül edebiliyor musunuz?Nefes almaktan ödün vermeyiz çünkü bizi hayatta tuttuğunu biliriz. Şunu da bilmeliyiz ki namaz bizi hayatta tutar.Ve bununyerini tutacak başka bir şey yok!