Çirkinlik diye bir şey varsa, o da, gözlerinizdeki önyargılı ölçeklerdir.
Halil Cibran
Kainatta çirkin bir şey yoktur. Ya bizzat güzeldir ya hakikat itibari ile güzeldir yada neticeleri itibariyle güzeldir
Bediüzzaman Said Nursi
“Dünyanın en önemli şeyi, insanın kendi kendisi olmayı bilmesidir. İnsanı soylu kılan, makam, kanın ayrıcalığı, yeteneği değil, kişiliğini korumayı ve kendine özgü biçimde yaşamayı başarma ölçüsüdür.”
Stefan Zweig