Herkes kendini nasıl tanır?
Tanır mı?
Yüzde kaç tanırsınız?
Yüzde kaç sizsiniz?
Benim en belirgin özelliklerimin arasında "hayal kurmak" üst siralardadir.
Kaç yasinda başladım bilmiyorum. kendimi bildim bileli hayal kurarım.
Ve kurduğum hayallerin gerçek olduğunu kaç yaşında tecrübe ettim bilmiyorum..
Neyse..
Size anlatmaktan en keyif duyacağım bir tane hayalimi anlatayım mı?
Bir gün çevirmenlik okurken bizi merkez kampüste bir sınıfa götürdüler.
Bilkentin kendine has bir trafiği vardı. Sanırım onun için trafik dersiydi.
Sınıfa girdim.
Ama ben bu sınıfı taniyorum dedim
Kürsünün yerini pencerenin yerini. Hatta benim oturduğum yerin açısını bile.
Yıllarca hayallerimin arasında Nerede hangi sehirde olduğunu bilmediğim bir üniversitenin sınıfinda ders almak vardı.
Bingoooo
Ve ben o sınıftaydım.
Özetle hayal kurmaya devam..
.
.
Neyse..
hayal kurunuz.
kurduğunuz hayalleri de bırakınız.