Bi anımı anlatacağım ama
İlkokul 5. Sınıf felandi. Sene 99 felan galiba. Sınıf öğretmenimiz herkes bi kitap alsın okusun özetini sınıfın önünde anlatacak demişti. Okuduğum kitabın adı kırmız kurdelali kitap idi. Yazarını hatırlamıyorum şimdi. Google amca da çıkabilir. Kitap hikaye hikaye farklı konuları anlatıyordu. Tabi okudum kitabı özet kısmında bi bölüm aklımda kaldi anlatayım dedim. Çıktım anlatıyorum...
Okuyan varsa yorum da devamını merak ettim derse anlatabilirim. Belkide kimse okumaz kim bilir
Kimbilir kaç kişi senin zarif hallerini sevdi
Kaç kişi güzelliğini sevdi
Belki gerçek aşkla; belki değilAma bir tek kişi seni sevdi.
Bir tek kişi değişen yüzündeki hüznü sevdi.
Tüm insanlık içinde herhangi bir deliliği olmayan tek bir kişi bulunabileceğini sanmıyorum. Aradaki tek fark, derece farkıdır. Bir kabak görüp de onu karısı sanan adama deli denmesinin nedeni, böyle bir şeyin çok az insanın başına gelmesidir.