Papatya_aşk

Papatya_aşk
@Papatya_Ask
Mesele sevmek değil azizim, kime sorsam herkes seviyor zaten. Mühim olan güzel sevebilmek, kırmadan, dökmeden, yormadan, acıtmadan... “Bir yalanı yaşıyormuşum,içim bomboş”
Sende ben, imkansızlığı seviyorum, Fakat asla ümitsizliği değil...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Alıp başımı gidesim var da.. Aklımdakileri, sığdıracak bir valiz bulamıyorum..
Çok yorgunum, beni bekleme kaptan. Seyir defterini başkası yazeın. Kubbeli, çınarlı mavi bir liman. Beni o limana çıkaramazsın...
Başkalarına gülsem de, senden uzak kalsam da, sevmediğini bilsem de, ben gene sana vurgunum... - Sebahattin Ali
Seni sevmek; dünyanın en güzel sesinden, dünyanın en güzel şarkısını dinlemek gibi bir şey. Ama ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum! -Nazım Hikmet-